STORITVE ZA STRANKE
ZAVAROVANA DOSTAVA
Kakšno pošiljanje je zagotovljeno?
Za vse naše naročila nudimo brezplačno hitro dostavo in pošiljamo po vsem svetu. Vsi izdelki Capucinne so v celoti zavarovani in poslani po vsem svetu s hitro dostavo ter zahtevajo podpis ob dostavi.
Koliko časa traja, da je pošiljka dostavljena?
EU 1-3 delovni dnevi, NON EU 2-10 delovnih dni *nekaterim državam lahko traja dlje, prosimo, da nas kontaktirate, če ste locirani v oddaljenih državah, kot sta Nova Zelandija ali Tasmanija, za pravilen datum dostave.
Ne pozabite, da je čas izdelave 6-8 tednov za vse izdelke po naročilu, kar pomeni, da je to čas, ki ga potrebujemo, da izdelamo vaš kos, preden ga pošljemo na vaš naslov. Čas izdelave ne velja za izdelke, ki so pripravljeni za pošiljanje, ki jih lahko vidite tukaj: Pripravljeno za pošiljanje
Za izdelke iz zlata ali srebra si oglejte podrobnosti o pošiljanju spodaj:
Čas obdelave je 5 - 10 dni. Ti izdelki so običajno poslani s pošto s prednostno pošto.
Paketi pod 120 usd bodo poslani z mednarodno prednostno letalsko pošto, brez sledenja in brez zavarovanja. Vendar me lahko kontaktirate PRED oddajo naročila, če želite nadgraditi pošiljanje. Pošiljam samo s sledilno pošto za naročila, ki presegajo 120 usd, in vam posredujem številko za sledenje in povezavo za sledenje znotraj obvestilnega sporočila. Če želite sledenje in je vaše naročilo manjše od 120 usd, zaračunam 9 usd.
*Čas dostave je naveden SAMO ZA REFERENCO in temelji na naših lastnih izkušnjah z pošiljanjem blaga po vsem svetu. Paketi lahko včasih trajajo dlje, da se dostavijo, še posebej med obdobji zasedenih praznikov na primer. Prav tako jih lahko odprejo carine, kar bo dodalo dodaten čas za dostavo. Ponovno, ne pozabite na naš čas izdelave, ki je 6-8 tednov za vse izdelke po naročilu.
Ne pozabite, da je čas izdelave 6-8 tednov za vse izdelke po naročilu, kar pomeni, da je to čas, ki ga potrebujemo, da izdelamo vaš kos, preden ga pošljemo na vaš naslov. Čas izdelave ne velja za izdelke, ki so pripravljeni za pošiljanje, ki jih lahko vidite tukaj: Pripravljeno za pošiljanje
Za izdelke iz zlata ali srebra si oglejte podrobnosti o pošiljanju spodaj:
Čas obdelave je 5 - 10 dni. Ti izdelki so običajno poslani s pošto s prednostno pošto.
Paketi pod 120 usd bodo poslani z mednarodno prednostno letalsko pošto, brez sledenja in brez zavarovanja. Vendar me lahko kontaktirate PRED oddajo naročila, če želite nadgraditi pošiljanje. Pošiljam samo s sledilno pošto za naročila, ki presegajo 120 usd, in vam posredujem številko za sledenje in povezavo za sledenje znotraj obvestilnega sporočila. Če želite sledenje in je vaše naročilo manjše od 120 usd, zaračunam 9 usd.
*Čas dostave je naveden SAMO ZA REFERENCO in temelji na naših lastnih izkušnjah z pošiljanjem blaga po vsem svetu. Paketi lahko včasih trajajo dlje, da se dostavijo, še posebej med obdobji zasedenih praznikov na primer. Prav tako jih lahko odprejo carine, kar bo dodalo dodaten čas za dostavo. Ponovno, ne pozabite na naš čas izdelave, ki je 6-8 tednov za vse izdelke po naročilu.
Ali bom moral plačati davke/pristojbine?
Kupci so odgovorni za vse carinske stroške, davke ali prejete pristojbine.
Kupci so odgovorni za poznavanje in spoštovanje vseh uvoznih omejitev v svojo državo iz Slovenije.
Ker se carine razlikujejo od države do države, vam žal ne moremo svetovati o teh stroških, zato bi vam priporočali, da se za več informacij pred oddajo naročila obrnete na svoj lokalni carinski urad.
V Evropski uniji ni carinskega davka. Za ZDA je odvisno od države do države. Običajno je med 2% in 5%, vendar prosimo, da raziskate to področje, da se izognete morebitnim nevšečnostim.
DODATNE INFORMACIJE
Pred oddajo naročila preverite svoj polni naslov in pustite telefonsko številko, saj je ta potrebna za dostavo.
Upoštevajte tudi, da je ob dostavi potreben podpis. Številke za sledenje bomo posredovali takoj, ko bo paket pripravljen za pošiljanje.
Če je paket že poslan in morate spremeniti svoj naslov, boste morali plačati 18 € za spremembo naslova.
To je zato, ker DHL to obravnava kot novo pošiljko in bomo zaračunani za te spremembe. Vsi naši paketi so zavarovani in bodo varno prispeli.
PAKIRANJE
Ali je lahko moja pošiljka zavita?
Vsak izdelek je v škatli za nakit Capucinne. Če želite, da vključimo darilno sporočilo v paket, prosimo, da svoje sporočilo vključite v naročilo.
Ali je moj paket zavarovan?
Vsi izdelki Capucinne so popolnoma zavarovani in poslani po vsem svetu z ekspresno dostavo ter zahtevajo podpis ob dostavi.
VRAČILA + MENJAVE
Ali ponujate vračila in zamenjave?
Capucinne ponuja 5-dnevno garancijo za vračilo denarja ali zamenjavo na vseh nakupih. Naročene izdelke je mogoče zamenjati za izdelek enake ali večje vrednosti, v roku vračila 5 dni, če le ni ista vrsta izdelka v identični ali spremenjeni konfiguraciji.
Ta garancija ne velja za izdelke, ki so prilagojeni, pospešeni, znižani ali na plačilnih/finančnih načrtih. Tudi fine nakit, izdelan iz kamnov višje kakovosti, ni zajet s to politiko.
Od trenutka, ko podpišete za svoj paket, boste imeli 5 dni, da ga pošljete nazaj k nam. Vsi vrnjeni izdelki morajo biti v novem/neuporabljenem stanju z vsemi originalnimi dokumenti in embalažo. Preden pošljete paket nazaj, nas kontaktirajte na info@capucinne.si za informacije o tem, kako poslati izdelek nazaj.
Capucinne ne more prevzeti nobene odgovornosti za kakršen koli izdelek, ki ni bil vrnjen na opisani način. Nismo odgovorni za izgubljene ali poškodovane pošiljke pri vračilu.
Ker so vsi naši izdelki ročno izdelani ali ročno dodelani, so v opisih izdelkov manjša odstopanja, saj je vsak uporabljen kamen edinstven. Ta toleranca je samo v razmerju rezanja. Teža, izmerjena v karatih, je kot je opisano. Navedene mere kamnov v opisih, v milimetrih, so samo za objektivne namene. Na primer: par okroglih kamnov lahko ima enako težo v karatih, vendar ima lahko zaradi teh manjših variacij v njihovih razmerjih drugačno razmerje.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vrnjene izdelke, za katere menimo, da niso v prodajnem stanju, poškodovane, spremenjene ali uporabljene.
Povračila bodo dana manj stroški pošiljanja.
Ali lahko vrnem svoj nakit po meri?
Vsi naši izdelki po meri se štejejo za končno prodajo in jih ni mogoče vrniti.
Zagotavljamo, da bo kos ustrezal končnemu dizajnu, ki ste ga odobrili s podrobnimi fotografijami, vključno z dimenzijami, vrsto kamna(-ov) in kovin.
Nisem zadovoljen z mojim naročilom. Kaj naj storim?
Če niste zadovoljni ali bi želeli zamenjati izdelek, se obrnite na našo službo za stranke na info@capucinne.si z vašo številko naročila in razlogom za vračilo/zamenjavo. Če je razlog za vračilo/zamenjavo okvarjen izdelek, priložite slike. Naša služba za stranke vam bo nato svetovala o naslednjih korakih.
MOJ NAKUP
Potrebujem pomoč pri oddaji naročila
Če imate težave pri oddaji naročila in niste našli rešitve za vaš problem na naši strani z pogostimi vprašanji, se obrnite na našo službo za stranke na info@capucinne.si.
Kako lahko sledim svojemu naročilu?
Po tem, ko je bilo vaše naročilo poslano z DHL Express, boste prejeli potrditveno e-pošto s svojo številko za sledenje. Paket lahko sledite z uporabo priložene sledilne povezave DHL ali vnesete svojo številko za sledenje tukaj, da vidite, kje je paket kadarkoli.